miercuri, 6 aprilie 2011

Cel mai bun prieten:)

Bun gasit din nou. M-am gandit ca nu ar fi rau sa ma apuc din nou de scris pe blog, ca poate va era dor si nu imi place sa va las singuri prea mult.
Azi m-am uitat pentru a doua oara la un film care pe mine ma emotioneaza, mai ales la final. E vorba despre filmul "Me & Marley", un film superb cu Owen Wilson si Jennyfer Aniston (doi actori super pe care ii ador) care merita vazut. Este vorba de o familie si cainele lor, care le este mereu alaturi indiferent de situatie si care il inspira pe Owen sa isi scrie articolul din ziar, in fiecare zi. E ca si cum ne arata cine ne poate fi alaturi mereu: un catel. El niciodata nu ne reproseaza nimic si ne face sa ne simtim mai bine. Filmul asta mi-a adus aminte de momentele frumoase pe care le petrec atunci cand am ocazia cu Nero, un ciobanesc carpatin care sta la bunicii mei si care face parte din viata mea de un anisor si ceva. El imi arata ca ma poate iubi indiferent ca ne despart cam 200 km si nu ne putem vedea in fiecare zi.
Finalul filmului va las sa il aflati voi, eu va pot spune doar ca indiferent de situatie, cainii si in general animalele sunt cei mai buni prieteni ai omului.



Stiti ca va iubesc:x,
Madoo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu