sâmbătă, 11 iunie 2011

Asa sunt eu.

Bun gasit dragilor din nou. De doua zile sunt intr-o stare foarte proasta, parca nimic nu mai merge asa cum trebuie, fiecare isi da cu parerea fara sa stea putin sa se gandeasca la ceea ce spune. Imi pare rau ca mai dezamagesc oameni din cand in cand, sper sa le revina parerile bune, dar sunt asa cum m.a lasat Dumnezeu.
Asa sunt eu.Un om care rade prea mult si uneori prea zgomotos, iar Dana spune "Micule mai usor ca se uita lumea la noi:)". Asa sunt eu. Vorbareata, dar totusi am fost intrecuta de Andreea (vecinica-cine stie cunoaste). Asa sunt eu. Mereu cu zambetul pe buze, insa uneori cu sufletul indurerat, dar asta nu trebuie sa se vada. Asa sunt eu. Un copil care sufera pentru toata lumea si pune la suflet tot, insa pentru copilul asta prea putini se agita. Asa sunt eu. Un copil tampit care impreuna cu Andreea asculta la metrou "Dan Spataru", razand cu lacrimi in timp ce unii stau si se uita si probabil in mintea lor spun "Doamne iarta copii astia ca nu stiu de capul lor". Asa sunt eu. Un copil care dupa parerea lui Dan "invata prea mult" sau cel putin invata, dar o sa-si revina. Asa sunt eu. Un om care nu se lasa doborat de toate problemele si care incearca sa mearga inainte chiar daca nu stie ce va fi. Asa sunt eu. Un pitic, Kinder pentru doamna de la xerox de pe Bastiliei (cine stie cunoaste) care incearca sa ii ajute si sa ii impace pe toti. Asa sunt eu. Un copil norocos pentru ca are alturi niste oameni minunati pe care nu ii va uita niciodata (chiar daca aici nu am dat decat numele a 3 persoane, ei se stiu mai bine). Cam asta sunt eu.


Stiti ca va iubesc:x,
Madoo.

5 comentarii:

  1. offf...vecinico>:D< si noi te iubim mult:* pt ceea ce esti:cea mai scumpa,galagioasa,ranjita si plina de viata prichindica:*:X

    RăspundețiȘtergere
  2. =))numai si numai cu mine:))asta se stieee!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Te iubim asa cum esti, e foarte bine si nu trebuie sa te schimbi in niciun fel. cine te accepta, te accepta asa cum esti. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru sfat>:D<. Si eu te iubesc pe tine:x:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Vecinico tu esti una din persoanele pe care le iubesc...multumesc:*>:D<:x

    RăspundețiȘtergere