sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Lucruri...

Bun gasit din nou dragilor. Stiu ca sunt lenesa, ca nu am mai facut postari, dar cei care fac sau au facut o facultate stiu ca in perioada de sesiune si presesiune este mai complicat. In fine, eu mi-am gasit si mi-am facut timp pentru voi si pentru o noua postare.
Din ce vad eu cand ma uit in jurul meu, exista oameni pentru care viata e roz, foarte roz...totul e ok, frumos, fara prea multe griji sau probleme (ce bine pentru ei), exista o alta categorie de persoane care o duc binisor si multe alte categorii, dar ma opresc la o categorie mai rara. In aceasta categorie intra cei care stiu sa reproseze si cei care vor sa faci dupa bunul lor plac. Oamenii astia pentru mine nu prea exista, incerc sa ii evit pe cat posibil pentru ca ma enerveaza. Multora nu le plac reprosurile si nu vor reprosuri la adresa lor si culmea ii inteleg foarte bine (nici eu nu vreau asa ceva pentru ca m-am saturat de toate prostiile), si nici sa le spuna cineva ce sa faca sau cum sa faca pentru ca stiu si ei foarte bine. Exista oameni care vor ca altii sa faca dupa bunul lor plac tot si dupa cu vor ei si persoane care vor sa gandesti la fel ca ele, ceea ce nu prea se poate. Nu toti putem gandi la fel, putem gandi la fel doar intr-o anumita masura si in anumite chestii, dar nu in tot si inca un lucru important...trebuie sa gandim cu capul si cu inima si sa facem tot cum ne dicteaza inima, nu dupa cum vor altii si doar pentru ca altii sa se simta bine, dar noi mai putin...trebuie sa ne gadim la noi in primul rand.
Culmea culmilor in toata treaba asta este ca cei care vor sa facem ca ei, atunci cand nu vrem sa facem ca ei se supara, dar se supara si cand vrem ca ei sa faca exact cum vrem noi pentru ca nu le place.
Cam astia sunt oamenii de langa noi.


Stiti ca va iubesc:x,
Madoo

14 comentarii:

  1. "Cam astia sunt oamenii de langa noi". Rectific, m-ai descris pe mine de acum cateva zile, perfect, si ai spus aici tot ce nu-ti place. Multumesc. Nu de alta, dar chiar m-am simtit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tu crezi ca prin ce ti-am spus acum nu mult timp, la telefon, inseamna ca ti-am dictat cum sa-ti traiesti viata dupa bunul meu plac, sau ca te fortez sa faci ceva, crezi rau. Bine zis,fă ce-ti spune inima, nu ascunde ce-ti spune inima, si fă cu capul. Sper ca ai inteles ideea, o seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pot sa spun este ca este bine cand te simti, postarea nu am facut-o pentru tine daca la asta te gandeai si inca ceva, dragule eu nu ascund ce-mi spune inima niciodata nu am ascuns, asta este parerea ta sau asta crezi tu. Mie inima acum imi spune multe dar nu ceva ce ai vrea sa auzi tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistit ca oricum fac cum imi dicteaza inima si fac ce-mi gandeste creierul ca nu ma iau dupa toti pentru ca e viata mea. Ceea ce ai spus tu acum ceva timp este cam ce vrei tu sa se intample si vrei asta cu multa ardoare si nu stii cum sa faci sa se intample, dar pierzi un lucru din vedere...nu forta nota pentru vei ramane fara nimic in orice situatie in care fortezi, iar unele lucruri au fost asa ciudate atunci...

    RăspundețiȘtergere
  5. "Culmea culmilor in toata treaba asta este ca cei care vor sa facem ca ei, atunci cand nu vrem sa facem ca ei se supara, dar se supara si cand vrem ca ei sa faca exact cum vrem noi pentru ca nu le place." aici chiar ai dreptate...adica, se intampla foarte des in viata reala, poate si eu am trecut prin cazuri,aproape identice.ma bucur ca ai adus vorba si de asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Persoanele sunt uneori egoiste(din punctul meu de vedere) si considera ca prin schimbarea ta "esti de-a lor" si ii face sa se simta mai bine sau pur si simplu vor sa te faca sa te simti la acelasi nivel cu ei, chiar daca tu in sinea ta nu ai vrea. Pentru respectivele persoane, incerci sa te schimbi sau nu de dragul acelor persoane. Daca da,poate avea efecte negative sau pozitive,depinde de situatie :). :*

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte aiurea sa ti se spuna ce sa faci, e adevarat. Si mai aiurea mi se pare cand nu poti sa refuzi. De exemplu cand un prof iti spune sa faci ceva anume, esti obligat sa o faci. De asemenea, e aiurea cand unele situatii de viata te pun sa faci ceva ce nu ti-ai dori. Ca atunci cand risti sa pierzi o relatie, daca nu te schimbi. Nu veau sa lungesc subiectul, dar probabil ca ai inteles la ce ma refeream.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ andra: nu ar trebui sa te schimbi pentru cineva, te schimbi doar daca vrei tu si atat.
    @ stefi: stiu ca e nasol sa pierzi o relatie pentru ca nu te schimbi, dar astea te intaresc pe parcurs:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da...te schimbi pentru ca tu vrei, dar daca nu te schimbi,strici tot..asa mai bine te schimbi, te "sacrifici" cred eu:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Corect si asta Mada...oricum cand te schimbi pentru persoana..inseamna ca o faci cu drag...dar dupa schimbarea actuala nu iti poti reveni usor(dar exista totusi sansa sa iti revii la vechea-tu-)
    eh...acum` na sunt multe cazuri.... multe de enumerat tot asa:)) <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Sincera sa fiu, nici nu iti dai seama cat de mult vreau sa ma schimb acum. Toate greselile pe care le fac in general strica multe. Aiurea e ca nici nu imi dau seama la timp ca am gresit. Si acum chiar risc sa pierd totul, cu toate ca sunt de acord sa ma schimb. E greu de explicat.

    P.S. : Si eu ti-am raspuns pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ stefi: am vazut si ti.am si raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Andra: poti reveni foarte usor.

    RăspundețiȘtergere