marți, 11 ianuarie 2011

Horoscopul zilei de azi

Spune asa: "Toate aspectele vietii vi se vor armoniza si va veti simti mult mai linistit. Apreciati momentele de liniste si de pace interioara". Oare chiar asa sa fie? La cate trairi am "indurat" in ultimele 3 zile, si bune si rele (mostly bad), mi se pare umpic exagerat. Nici pe departe nu vad vreun semn de armonizare, nici cel mai mic. Ma intreb oare daca astrologul care a scris horoscopul pe ziua de azi a baut niste tequilla inainte, si-a vazut vreo planeta stramb. 
"Pace interioara" ?! Cand? Cum? Sunt mai rascolit ca niciodata, cred. Ma simt luat de vreo toranda cumplita, ma simt atat de ...gol. (desi dau pe'afara in materie de sentimente, la propriu). 
Am nevoie de-o vacanta, singur, in varful unui munte (spun singur, dar as inebuni fara ea), sa-mi limpezesc mintea (slabe sanse, totusi). 
Cred ca ce m-ar repara ar fi putina afectiune, putin din putinul pe care il ofer si eu, ar fi cel mai mult putin pe care l-am primit vreodata (stiu, suna ciudat ce tocmai am scris). 
Cred ca am nevoie de-o imbratisare, de-un cuvant bun, sunt derutat, sunt agitat, nu stiu ce mai gandesc (stiu ce simt, in schimb, stiu cu cea mai mare convingere). Am nevoie de ceva care sa ma calmeze, sa-mi "armonizeze toate aspectele vietii", nu stiu, am nevoie de...am nevoie de...oare de ce am nevoie? [...]

4 comentarii:

  1. Poate se vor armoniza, nu ai de unde stii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer sa fiu pesimist in cazul de fata, si sa gandesc realist.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos simti tu totul:)esti indragostit, nu?
    Doruta
    http://ro.myexclusivestore.com/blog/

    RăspundețiȘtergere
  4. da este indragostit sau cel putin era:)

    RăspundețiȘtergere