vineri, 14 ianuarie 2011

Sentimente

De vreo 3 zile mi se vorbeste de sentimente si ma simt ciudat ca eu nu prea am, adica am si eu dar nu de iubire profunda, gen “cat il iubesc eu pe omul ala ” la propriu nu doar pentru ca a facut ceva pentru mine si eu vroiam sa faca lucrul ala, parca sunt din piatra sau sticla de nu simt asta. Am sentimente de prietenie pentru toata lumea care ma inconjoara, pentru toata lumea care e draguta si de treaba si cu care ai ce discuta, nu toti antipaticii care se supara pentru orice prostie sau mai stiu eu ce.

Sentimentele sunt ceva dragut, ceva sincer…ceva ce simti pentru un om datorita a ceea ce este el si ceea ce esti tu cand esti cu el (as vrea sa am si eu sentimente asa profunde doar ca nu imi iese asa bine:-s ), sunt ceva foarte frumos in concluzie. Sentimentele pot veni pe loc, in prima clipa cand vedem pe cineva sau atunci cand ne place de cineva foarte mult.

Sentimentele nu vin fortat si nu le poti avea fortandu-te, deci nu incercati sa faceti prostia de a va forta pentru ca nu o sa iasa nimic, din contra o sa fie mai rau si riscati sa o pierdeti pe persoana respectiva si o prietenie de durata pentru niste sentimente inexistente si care nu vor veni mai niciodata. Tocmai de asta nici nu ma incumet la anumite lucruri eu personal pentru ca mai bine raman cu prietenia decat cu ura.

Sentimentele astea iti fac viata mai frumoasa, plina de culoare, dar niciodata nu stii cand vin sau de ce nu vin. Cand ma gandesc la sentimentul de iubire nu stiu de ce ma sperii…nu prea vreau sa ma gandesc la asta sau sa il am o perioada pentru ca mi-a adus destule necazuri, dar exista persoane care il au din plin si se iubesc atat de mult si este asa frumos sa ii vezi.:)

Stiti ca va iubesc:x,

Madoo

6 comentarii:

  1. Consider ca atunci cand iubesti cu adevarat... dupa o perioada de timp, chiar daca taci sau nu...persoana respectiva trebuie sa stie chiar daca tu risti(in fond,risti pe pielea ta), dar macar arati ca totusi nu e uitata persoana respectiva, ca inca insemni ceva pentru ea si ca merita sa acorde o sansa si sa fie fericiti.
    Sentimentele sunt foarte placute daca sunt traite intens si sa fie transmise la fel din partea amandurora, nu unul sa sufere si altul sa fie indragostit in cealalta parte. e doar parerea mea :D ;x

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sentimentele sunt foarte placute daca sunt traite intens si sa fie transmise la fel din partea amandurora, nu unul sa sufere si altul sa fie indragostit in cealalta parte. e doar parerea mea." Da este parerea ta doar ca eu cred ca nu ii dai unui om cu ceva in cap pentru ca nu te iubeste, nu ii spui inimii "bai iubeste.l pe ala nu pe asta"

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu dai nimanui in cap, insa trebuie sa stie respectivul/respectiva,indiferent de situatie, inima nu va inceta sa bata pentru o persoana daca iubeste cu adevarat aceea persoana,indiferent prin ce situatii trece probleme,bucurii sau timp. Conteaza de ce ti la aceea persoana si cat, pentru ca daca e ceva trecator, 1 2 3 4 5 6 luni...cam degeaba dar na:). Inimii nu-i poti indica pe cine sa iubeasca si pe cine nu, pe cine sa urasca sau nu, pe cine sa placa sau nu si tot asa...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. corect, bine zis "Inimii nu-i poti indica pe cine sa iubeasca si pe cine nu, pe cine sa urasca sau nu, pe cine sa placa sau nu si tot asa". Pe persoana iubita nu o urasti daca tot o iubesti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, dar iubirea se poate transforma in ura...cand setimentele ii sunt ranite...si in multe cazuri se intampla asa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar daca urasti, ura trece la un moment dat:)

    RăspundețiȘtergere