vineri, 31 decembrie 2010

Ce a fost 2010?

Bun gasit dragilor. Mai sunt mai putin de 6 ore si intram in noul an asa ca va urez de pe acum un an 2011 cat mai bun, cat mai placut, cu muulte impliniri si voie buna, cat mai multe dorinte implinite si sa fiti iubiti. Sa speram ca 2011 va fi mult mai bun decat 2010, eu una cel putin asa sper pentru ca per total 2010 nu mi.a placut mai deloc decat spre final.
Ca sa va luminez putin pentru mine primele 6 luni din 2010 nu au fost cele mai fericite (am suferit destul), insa prin septembrie a aparut si o raza de soare. Am inceput sa cunosc noi oameni, oameni care mi-au dovedit ca imi pot fi prieteni adevarati, oameni care mi-au facut surprize la care nu ma asteptam, oameni care s-au gandit la mine mai mult decat ar fi trebuit si mi-au aratat ca tin la mine. Le multumesc tuturor prietenilor pentru viata mai frumoasa pe care mi-o fac zi de zi si pentru toate lucrurile frumoase de care am parte alaturi de ei(Ana, Ana blonda, Carmen, Edy, Alex, Sorin, George, Florin, George(kretzu), Mircea, Aly, Dragos, Ioana,Sergiu, Dana, Raluca, Ionut, Bianca, Radu, Cristi, Cosminel si alte cateva persoane).
Va multumesc pentru tot:x.


Stiti ca va iubesc:x,
Madoo

2 comentarii: