joi, 9 decembrie 2010

Ceva frumos



Iarasi am lenevit zilele astea, pe blog nescriind si nerespectandu-mi programul de iesit prin oras si aducandu-va noutati, insa ieri nu am fost lenesa absolut deloc. Ca sa fie totul mai clar o sa va povestesc incepand cu ziua de marti.
Avand cursuri pana pe la 7 si 20 am ajuns acasa pe la 8 jumatate poate chiar putin mai tarziu, iar pe la ora 9 avea sa sune telefonul pentru a fi invitata la o piesa de teatru realizata de profesoara din Scoala Superioara Comerciala Nicolae Kretzulescu, doamna Nicolae Mirela, impreuna cu actrita Luiza Ionescu, actori fiind elevi ai Scolii Superioare. Piesa se intituleaza "Gaitele" si a fost jucata ieri in incinta liceului unde au fost invitate mai multe persoane cum ar fi actori, prieteni ai actorilor, parintii actorilor (nu de alta dar ar fi trebuit sa vada rodul muncii copiilor lor). Copii s-au descurcat exceptional avand in vedere ca a fost prima reprezentatie a lor pe scena, toti invitatii au fost foarte curiosi sa ii vada, urmarindu-i cu foarte mare atentie, ceea ce a fost un lucru foarte bun(in ziua de azi oamenii nu mai au rabdare sa stea pana la final, dar ei toti invitatii au stat pana la final si i-au aplaudat cat au putut ei de mult si de tare).

Eu ii felicit pentru reusita si sper sa mai vedem si alte reprezentari:) astept inivatia lor. Felicitari!!!






















7 comentarii:

  1. o4nita (Margareta:) )9 decembrie 2010 la 10:43

    hei:x

    multumim:*
    facem si azi piesa, dar nu stim daca toata, dar cand o sa mai avem o piesa noua, te invitam.:*

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu :)) sunt in primele 2 pozee :))


    am jucat Georges :)) a fst criminal :))



    poatee vii sa ne veziii [ tuu krea ai scriss despre noi] :)) :X:X



    tee pupamm si multumimmm :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  3. aulooo :)) madaaa tu eraiii :))))))) am zis k e altcinevaa :)) tee pupppp madaaa ! :X:X


    ms k ai scris e noii ! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. multumeeesc! Mi-a placut muuult de voi:X:x:x

    Astept invitatia voastra>:D< si eu va puuup:*

    Felicitari!!inca odata

    RăspundețiȘtergere
  5. piesa a fost super oricum :x bv mada pt descrierea facutaaa ♥ :x
    si bv actorilor :x
    sa ne mai invitati :>

    RăspundețiȘtergere