luni, 20 decembrie 2010

Cele mai frumoase momente...

Ca tot este speritul sarbatorilor de iarna si toti devenim mai sentimentalisti, nu fac nici eu exceptie de la regula si am devenit putin sentimentalista (si asa sunt eu mai sentimentalista din fire) si m-am gandit ca ar fi dragut sa rememoram ceva momente frumoase alaturi de familie, prieteni, persoane foarte dragi noua.
Eu una inca ma mai gandesc la ziua de vineri cand am luat bataieee cu zapada. Ala a fost un super moment pentru ca am ras din toata inima si ii multumesc partenerului de bataie (Sergiu), pentru ca m-am distrat foarte mult si am ras pana nu am mai putut. Alte momente de acest gen au mai avut loc pe la facultate alaturi de colega mea Dana (o iubesc pentru tot ceea ce face si pentru ca este foarte draguta, cel putin cu mine) pentru ca nu exista zi de facultate si zi normala in care sa nu radem (astea sunt alte momente funny din viata asta). Niste momente dragute mai sunt cele in care rad cu colegul meu de blog, Alex, si ii mai spun ceva de genu "ia un pachet de servetele si las-o asa" sai "e de o seninatate rara" si multe altele (si alaturi de el rad foarte mult). Momente funny sunt cele in care stau de vorba cu verii mei, dar in special cu unul dintre ei (Cristi), iar cand se apuca sa povesteasca ceva eu ma pregatesc de o portie de ras.
Pe langa cei 3 amintiti, alaturi de care am avut parte de momente frumoase din viata le adaug si pe urmatoarele persoane care imi sunt apropiati pe lanaga familie: Ana, Carmen, Ana (blonda - se stie ea), Radu, Emilia si Doruta (pe numele ei adevarat Cristina), Dana...pe cine am omis imi cer scuze, dar in momentul asta nu-mi mai aduc aminte asa bine. Ar mai fi colegii mei de liceu alaturi de care am petrecut 4 ani de zile cu bune si cu rele.
Cred ca pe langa familie, cele mai frumoase momente le petrecem tot alaturi de prietenii cei mai buni pentru ca pentrecem cel mai mult timp cu ei, iar momentele astea frumoase de care vorbesc sunt clipele de fericire, clipele in care razi, clipele in care te distrezi, in care simti ca nimic nu te poate atinge, clipele in care razi cel mai tare, momentele in care te simti bine in pielea ta si ca le ai aproape pe cele mai importante persoane fara sa mai conteze ce se va intampla mai departe.
Sper sa aveti parte de cat mai multe momente frumoase in viata asta, pentru astea sunt cele mai importante pe langa casa, familie si cariera; momentele traite la intensitate maxima alaturi de cei dragi pentru ca ele ne fac viata mai frumoasa. Distrati-va cat mai mult alaturi de ei:).

8 comentarii:

  1. Hai ca a fost chiar dragut ce-ai scris :)
    Bineinteles, si eu iti multumesc pentru toate zilele trecute in care mi-ai animat viata intr-un mod tare placut :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna cu placere si sa sii ca asta am simtit sa scriu, intotdeauna scriu ce simt:):*

    RăspundețiȘtergere
  3. de mine ati uitat :(...stiu k sunt enervanta :(...hai k mai vb ... imi place postarea mada..;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, asa e, ma stiu eu;)) hugs hugs hugs

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos ce ai scris si, respectiv ce simti. nu ma asteptam sa ma regasesc in enumerarea de mai sus, dar ma bucura faptul ca iti amintesti de noi cu drag.
    mie una, des mi se intampla sa visez cu ochii deschisi serile in care stateam la umbra pe iarba...au fost vremuri foarte frumoase si tare as vrea sa mai traiesc macar o zi in timpul ala.
    din pacate, nu pot decat sa-mi amintesc cu placere de noi si de "tara" noastra.
    si sa ma bucur cat pot de mult de timpul asta pentru ca va trece cu siguranta la fel de repede si ii voi duce dorul la fel de mult cum acum duc dorul zilelor de vara.
    te-am pupat!

    ps: am auzit ca bunicul tau e bolnav. ii doresc sanatate, iar tie, sa fii tare, sa ai rabdare si sa stii ca va fi bine in final. mereu este.:)

    [doruta]

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult pentru incurajare dar trebuia sa te semnezi:P sa stiu cine esti (nu ca nu as banui)...este bine acum dupa 2 luni>:D<

    RăspundețiȘtergere