duminică, 24 iulie 2011

Povesti de dragoste

Cum este vara si vacanta, normal ca lenevesc mai toata ziua...un film, un serial, o carte, o iesire prin oras cu diferite persoane mai ales ca s-ar putea sa fie ultima mea vacanta lenevind:).
Zilele astea am vazut si eu intr-un final "Scrisori catre Julieta" si pot spune ca mi-a placut foarte mult, adica filmul este atat de dragut si povestea atat de romantica:x incat cred ca m-as uita in fiecare saptamana la filmul asta fara sa ma plictisesc.
Povestile de dragoste din filme sunt foarte dragute, dar oare exista si in realitate povesti frumoase de dragoste? As vrea sa aud:D pentru ca imi place sa ascult povestile de dragoste ale oamenilor.
Astept o poveste de dragoste, macar una si daca aveti mai multe este si mai bine:D.


Stiti ca va iubesc:x,
Madoo.

4 comentarii:

  1. Pai... cred ca as putea incepe eu:">.
    Ne.am intalnit...in tramvai... ma gandeam la multe chestii in legatura cu mine, cu familia mea, cu prietenele mele..statea langa mine insa nu il observasem.M.a intrebat de ce sunt trista, nestiind la ce ma gandesc eu... m.am rusinat si am continuat sa ma uit pe geam insa..si.a indreptat privirea spre mine... insistent.Ma simteam stanjenita putin de prezenta lui si felul in care ma intrebase. In final a trebuit sa.i raspund..am continuat cu cateva intrebari.. apoi m.a intrebat in final daca ar vrea.... sa mai vorbim.Am coborat... a coborat si el dupa mine:"> sii... i.am lasat numarul de telefon(ceea ce eu nu fac prea des...) sii mi.am luat ramas bun... am plecat.. dupa aproximativ 10 minute mi.a dat mesaj ... si de atunci am inceput sa vorbim si sa ne intalnim... ne intelegem foarte bine si asteptam sa facem 5 luni impreuna ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. iii:x ce draguuuut:d. Asta da poveste de dragoste. Eu va doresc cat mai multe luni impreuna:) si sa va iubiti la fel de mult poate chiar mai mult>:D<. Foarte frumoasa pvestioara:D:x. multumesc pentru raspuns:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper si eu sa fie cat mai multe luni. Dar totusi.. povesteste.ne si noua o povestioara de.a ta♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) o sa ma gandesc la una si o sa vad ce povestesc:)

    RăspundețiȘtergere