sâmbătă, 30 iulie 2011

Ca tot suntem in Romania.

Multe persoane spun "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"...probabil pentru unii asa o fi.
Mie una imi place in Romania...exista oameni buni si mai putin buni, se intampla lucruri dragute si lucruri mai putin dragute, dar daca totul ar fi numai "lapte si miere"(cum spune si o reclama la prajitura "Magura") toata lumea ar veni aici si nu am mai avea loc in tarisoara asta.
Ca tot suntem la capitolul asta, hai totusi sa va povestesc o mica intamplare de zilele astea.
Mergeam eu sa ma uit de totul felul de lucruri cu una din matusile mele si cum ea este mai tinerica, se plimba mai mult prin Bucuresti ca si mine si stie destule locuri pe unde sa mergem sa cascam gura ca sa spun asa. Si mergand asa cu o masina unde erau vreo doua femei ciudate, culmea stand in fata mea, imi arunc privirea pe geam si ce vad? O Dacie la volanul careia se afla un barbat, iar in dreapta lui se mai afla inca un barbat, cei doi stand de vorba. Si cum ma uitam eu asa pe geam, tacuta, observ ca Dacia ia o curba si se deschide portiera din spate, de pe partea dreapta a masinii, insa ce ma nedumereste pe mine si inca ma mai gandesc la asta este faptul ca cei doi pasageri nu au vazut absolut deloc incidentul.
Poate ma lamureste un sofer mai experimentat decat mine:).


Stiti ca va iubesc:x,
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu