vineri, 12 noiembrie 2010

Ca sa vezi ce inseamna oamenii de langa tine.

Ca tot nu am mai scris ceva de ceva vreme si trecand azi prin niste lucruri mai mult sau mai putin ciudate hai sa va mai impartasesc cate ceva.
Pentru mine, prietenii sunt cei mai importanti, fara prieteni as fi un om mort cred la fel ca si voi probabil. Fara prieteni mai ales fara cei adevarati (Ana (blonda), Alin, Ana, Carmen, Edy, Bianca, Radu, Alex si varul meu Cristian-il includ si pe el pentru ca este una din cele mai importante persoane din viata mea pe langa familie si iubit) as fi ca cerul fara soare, cu ei vorbesc despre orice imi tuna mie la orice ora din zi sau noapte (daca e cazul), iar pe langa cei enumerati mai exista cativa cu care ma simt bine si sa nu le uit pe fetele dragi mie Ali si Ioana care se inscriu cred tot la categoria prieteni adevarati cu toate ca ne cunoastem de foarte putin timp dar le iubesc pentru ca sunt foarte scumpeee:x:x:x. Dupa parerea mea,prietenii sunt foarte importanti, ei stiu cele mai multe lucruri despre tine, ei te pot consola atunci cand patesti ceva, iti sunt alaturi in diferite situatii, te ajuta cu un sfat bun, ai pe umarul cui sa plangi...sunt oameni pe care te poti baza insa trebuie sa stii cum sa ii alegi, cum sa ii tii aproape si cum sa te faci placut ca sa te poti imprieteni cu cineva, chiar daca ei te accepta si cu bune si cu rele.
Am observat ca exista persoane care habar nu au ce e un prieten adevarat insa care dau totusi vina pe soarta si nu se gandesc la faptul ca probabil din cauza lor se intampla ca ei sa nu aiba prieteni si mai ales prieteni adevarati pentru ca pana la urma prietenii vin doar daca vad ceva la tine care sa le placa si daca vad ceva ce au in comun cu tine si drept dovada am avut ocazia ca aseara sa vorbesc cu o persoana care este exact cum am descris mai sus, care m-a intrebat candva daca stiu cum e sa ai prieteni adevarati si daca am asa ceva si am raspuns cu zambetul pe buze ca stiu cum e si ca ma simt norocoasa pentru ca am asa ceva. Aceasta persoana nu stie sa se faca placuta si nu intelege ca in viata sunt multe lucruri de vazut si chiar frumoase unele, dar fiind foarte incapatanata in sensul prost nu te poti intelege. Probabil candva am fost si eu asa dar am realizat ca trebuie sa fii bun cu cei din jurul tau si atefel vei gasi niste oameni minunati in care poti avea cea mai mare incredere pentru ca nu te vor dezamagi vreodata. Azi, cineva caruia ii multumesc din tot sufletul mi-a deschis ochii facandu-ma sa inteleg ca acolo unde esti iubit cu adevarat ti se simte lipsa si chiar am realizat lucrul asta azi si ma gandesc ca undeva mi se simte lipsa si chiar ii apeciez pe oamenii aia pentru tot ceea ce fac, nu ma gandeam ca tocmai acolo as putea fi apreciata pentru ceea ce sunt si ceea ce fac si ca sunt respectata de ei, iar pe aceasta cale as vrea sa le multumesc pentru tot si sper ca cel care le poate spune asta sa vada aceasta postare. Va spun cu cea mai mare placere ca e superb sa simti asta si chiar imi doresc sa simtiti si voi asta pentru ca astfel va veti simti oarecum impliniti, e superb sa te placa un copilas si sa-ti spuna mami sau sa-ti spuna ca te iubeste, e frumos ca persoana iubita sa-ti spuna ceea ce simte pentru tine si ca te iubeste si asta sa fie adevarat,e frumos sa primesti muuulte flori daruite cu mult drag, e frumos sa simti toate lucrurile astea frumoase. Pentru o zi m-am simtit si ma simt foarte iubita de cei din jur si inca odata va spun, ma simt norocoasa.
Uneori realizezi ca poti fi iubit unde nu te astepti si de cine nu te astepti si viata te poate surprinde si ma gandesc destul de des la fraza asta pentru ca am auzit-o de multe ori dar niciodata nu ma gandeam sa simt si uite asa poti avea prieteni unde nu te astepti si pe cine nu te astepti. Ii respect pe toti din jurul meu, pe toti care imi vor binele si carora vreau sa le multumesc, pe toti cei care ma iubesc exact asa cum sunt si ca re ma apreciaza, VA IUBEEEESC!!!
Inca un lucru pe care as vrea sa vi-l impartasesc este ca oriunde poti cunoaste oameni minunati, indiferent de locul unde te afli. Eu in ultima perioada am gasit oameni minunati peste tot: la liceu, la metrou (universitate), la facultate si in AISEC. In AIESEC am cunoscut oameni dornici sa ne impartaseasca experietele lor pentru a invata cate ceva si pentru a lua de la ei cate ceva ce noi credem ca ar putea sa ne ajute in viata noastra si dornici sa ne ajute cu tot ceea ce pot. Alte exemple ar fi ca pe Ioana si Ali le-am cunoscut in liceul in care mi-am petrecut 4 ani din viata (Kretzulescu)si sunt niste fete frumoase si super, super sweet cu care poti vorbi muulte lucruri si sunt foarte dragute de asta le iubesc muult de toot si ele stiu asta; pe Ana (blonda) tot in acelasi loc, noi barfind tot timpul pe acolo si pe ea iubind-o foarte mult; Ana, Carmen, Alin si Edy vecinii mei si gasca nebuna:)); Bianca este colega de liceu cu care radeam si de care mai radeam stie ea de ce:P; pe mine si Radu ne leaga hi5-ul pentru ca asa ne-am cunoscut dar am ramas foarte buni prieteni si app Raduuu miss you, sa vii mai repedeee si Alex fiind colegul meu de blog caruia ii multumesc ca ma ajuta.
In viata totul se intampla cu un scop, iar eu cred ca prietenii sunt unul din lucrurile cele mai frumoase din viata. Orice om de langa tine te poate invata ceva si te poate ajuta cu ceva, asta daca si tu te porti in asa fel incat sa meriti acest lucru.
Nu uitati dragii mei, prietenii sunt unul din cele mai importante lucruri in viata, aveti grija de ei, aveti grija in cine aveti incredere si tineti minte cel mai important lucru prietenii vin de acolo unde te astepti mai putin.
Cred ca este cel mai rau sa nu ai prieteni cu care sa vorbesti si carora sa le spui orice si totul despre tine pentru ca prin asta poti fi cel mai singur om de pe pamant si ca sa citez un bun prieten cu care am vorbit azi "Stii cum e sa fie ziua ta si sa nu ii ai langa tine pe prietenii tai?" Ciar asa e voi stiti? Hai sa ne intrebam si sa vedem daca ne putem raspunde...va astept raspunsurile.:)
VA IUUUUUBESC NEEEBUNILOR:x:x:x:x si VA IUBESC PE VOI CARE CITITI ACEST BLOG SI POSTARILE. Va admir pe toti si va multumesc.

14 comentarii:

  1. Ai langa tine persoane, care chiar te iubesc, care chiar tin la tine si le pasa foarte mult de tine :) Si orice s-ar intampla vor fi alaturi de tine mereu, fie ca ti-e bine sau ca ti-e greu, vei avea un "stalp de rezistenta". Cel putin eu vorbesc in numele meu :) O postare interesanta, o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei! Ma bucur ca esti asa fericita.:)Ma asteptam oarecum la tine sa fii asa sociabila si atat de aproape de oameni.
    Stii cine sunt?
    Trupa D.E.M. iti spune ceva?:)))and those nice holidays...

    RăspundețiȘtergere
  3. O Doamneee normal ca imi aduc amintee...cum sa nu, nici nu ma asteptam la asta.
    Mi-ai facut o super surpriza, nu-mi vine s cred, mai ca imi dau lacrimile nu ma asteptam sa va aduceti aminte si sa intrti pe blogul asta si sa scrieti despre asta. Imi este tare dor de voi>:d<.
    Aici sunt si D si E?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e dor ma de voi pe bunee vreau sa mai vorbim sau sa ne vedem...astept un semn tot aici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai facut cea mai frumoasa surpriza:) va iubesc pe amandoua sa nu uitati>:d<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam asa e..prietenii adevarati te pot ajuta sa treci peste cele mai grele momente din viata ta.Stiu cum e sa ai prieteni adevarati si chiar nu stiu ce m-as face fara ei.Foarte dragut din partea ta sa zici si de mine pe acolo.Si eu te iubesc mult :x ! Si sa fi sigura ca o sa fiu mereu langa tine ! ali

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu voi fi mereu langa tine si te voi ajuta oricand ai nevoie:)>:D<:x:x
    aici am amintit de toti prietenii super super buni:):D

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa treaba...si interesanta postarea.DA e un lucru mare sa stii ca atunci cand ai nevoie te poti baza pe cineva apropiat,o pers din familie,prieten/a sau iubit/a. Cu acordul vostru imi voi exprima si eu parerea referitor la aceste randuri si apoi ma puteti condamna daca nu am dreptate sau ma puteti aproba.Multa lume face o mare confuzie...exista o mare diferenta intre AMICI si PRIETENI. Prieten este un cuvant tare pretentios. Amicii sunt cei cu care iti petreci timpul mai iesi la o plimbarik, la o vorba, una alta, te simti bine cu ei si ei cu tine. "Amici = Gasca" PRIETEN este o persoana care ar face orice pt tine, si aici nu ajunge un simplu " Vai, da eu as face orice pt tine" Vorbele nu fac doi bani. Prietenul este acela care oricat d eocupat ar fi sau orice probleme ai avea isi face timp pt tine, pt a te ajuta, pt a te asculta. Prietenia adevarata nu cunoaste ore (dim,seara sau tarziu in noapte), insa un lucru IMPORTANT, cunoaste limite. Exista unele limite pe care un prieten nu le trece.De multe ori cei pe care ii consideram prieteni, de fapt in interiorul lor nutresc alte sentimente, mai puternice, care odata scoase la iveala pot distruge prietenia cladita.Trebuie sa stim mereu care ne e statutul si care sunt limitele. Pot vorbi pe aceasta tema la infinit...ca si pe multe altele...ca de sfarsit as vrea sa spun ca o persoana iubita de toti, apreciata "este acea persoana care nu cauta sa iasa in evidenta atunci cand se afla undeva pt a fi remarcata de ceilalti, este acea persoana care in momentul cand a parasit locul respectiv sa i se simta lipsa si sa i se duca dorul" P.S -Cat depre tine pitikot stii ce si cum sta treaba cu mine. Va pup pe toti si mi-a fackt placere sa scriu aceste randuri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tema de reflactare pt noi toti, apropo de ce inseamna oamenii de langa noi...cati ne sunt prieten si cati ne sunt amici, si apropo de asta eu nu distrug insemnatatea cuv amic...pt ca amici sunt super tari...ne simtim bine si ne distram...dar poate e putin prea mult sa ii numim prieteni adevarati...trebuie sa stim in fata cui ne deschidem sufletul si in fata cui ne exprimam oful, bucuria si alte simtiri. Si vorbesc iar din exp proprie...DA prietenii adevarati ii vezi si ii simti doar la rau, abia atunci iti dai seama pe cine ai langa tine.Imi pare rau ca totusi nu va pot da exemplele pt ca nu pot face asta dar a-ti intelege ce inseamna de fapt cuv PRIETEN si a-ti intelege de ce am spus ca e un cuv tare pretentios.

    RăspundețiȘtergere
  10. Are dreptate sorin...cuvantul "prietenie" e ft pretentios...madaa ma bucur k sunt si eu p lista u de prieteni...si eu te iubesc mult...cu toate k nu ne cunoastem ft bine..dar eu stii k vb despre orice si uneori am nevoie de sfaturi...iar prietenii sunt singurii care ma pot ajuta..din pacate unii se cred prietenii nostri dar... off.. sa trecem peste...si eu pot sa spun ft multe despre asta...oriqm super postareee >:D<
    P.S. - da`mi buzz p mess knd intri :x
    te iubesc :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult Sorin pentru randurile astea chiar iti sunt recunoscatoare si sunt sigura ca ai dreptate, eu chiar cred ca ai dreptate si simt ca asa este, un prieten iti este alaturi oricand.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. ms ioana stiu ca ai nevoie de sfaturi de asta iti sunt alaturi>:D< si eu te iubeeesc muuuult:X:x:x:*

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu te ubee boaa:X frm ce ai scris:D ms frm k m-ai mentionat si pe mn si ubi:X eshti o doolse si de aia noi te iubim molt:X eshti nasica mea:X asa e :X e cel mai frm lucru sa ai prieteni adv. pe langa iubit fam :X si cel mai important trb sa stii sa iti apreciezi prietenii pt a fi si u apreciat la randu tau:X nebuna mea:X de cat timp ne simt noi? de mici:)) sa fie 10-12 ani?;)) o groaza:)) si prin cate am trecut impreuna cate prostii mai afceam cand eram mici:))) deci o prietenie adevarata este cel mai de pret lucru asa k apreciatii pe cei din jurul vostru care va sunt alaturi:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Da asa noi 2 carmen ne stim de o groaza de ani si prin cate am trecut ohooo si prn cate vom mai trece impreuna:):*:*:x>:D<

    RăspundețiȘtergere