duminică, 7 noiembrie 2010

De unde numele Attraversiamo?


Si ca tot nu m-am putut abtine sa nu mai spun inca ceva, am vazut introducerea lui Alex dar care nu v-a lamurit asa bine de unde si pana unde numele asta si de ce.
Hai sa va povestesc. Acum o saptamana cam pe la ora asta vorbeam cu Alex si ii spuneam " As vrea sa ies dar nu prea pot" si el s-a rugat de mine sa iesim macar la un film ceva si vine si mama lui si pana la urma am zis "Hai sa mergem". Am ajuns in Afi putin in intarziere asta e si ne-am gandit toti 3 hai sa vedem "Eat.Pray.Love". Acolo exista un moment in care personajul principal afla un cuvant nou in italiana attraversiamo (e din italiana) ce inseamna sa traversezi, si exista si cantecul cu acelasi nume special pentru film, o melodie foarte frumoasa. Si cum eu si Alex traversam printr-o perioada ciudata dar plina de lucruri frumoase ne-am gandit ca acest cuvant ne leaga si ca avem o amintire placuta impreuna legata de el si de film si asa s-a nascut ieri blogul asta.:) Acum o saptamana nici nu ne gandeam noi ca ne vom duce la film, ca ne va placea acest film, ca vom face un blog de care suntem entuziasmati si care sa mai poarte si numele asta.

4 comentarii: