sâmbătă, 20 noiembrie 2010

La muuuulti ani!

Astezi ar cam fi cazul sa va spun ca este ziua dragului si bunului meu prieten, dar sa nu uitam si coleg de blog, Alex. Astazi implineste frumoasa varsta de 16 anisori si normal trebuie sa serbam asta nu? Pe aceasta cale as vrea sa ii urez un calduros "La multi ani", sa ii urez sa fie sanatos (e cel mai important), fericit (doar ii are langa el pe cei mai buni prieteni) si iubit si frumos ar sa i se implineasca toate dorintele. Si tot aici as vrea sa mentionez ca ieri a fost si ziua unei alte bune prietene (nu uita asta mica ce ti-am spus sa nu mai plangi si sa stii ca noi chiar te iubim) si ii mai urez inca odata la multi ani, sa fie sanatoasa, fericita si iubitaaa ca doar asa e frumos nu?

La multi ani dragii mei (e o varsta frumoasa) si nu uitati va sunt alaturi si va iubeeesc muult:x de toot:x


Daca va intrebati de ce avem fetele alea, asta este pentru ca poza este facuta dupa ce 3 dintre persoane au dat test la mate, iar cealalta a alergat prin oras si prin liceu ca sa ajunga la timp :D

5 comentarii:

  1. Multumesc mult Mada, multumesc pentru urari, pentru postare, pentru ca sunteti alaturi de mine. Va iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Smith. Sau Alex. Cum preferi.
    La multi ani!

    icstasy here

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi icstasy.
    Multumesc tuturor ce mi-ati facut urari.

    RăspundețiȘtergere
  4. hei...multumesc mada:x si eu va iubesc mult ..:x
    pentru tot :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa traiesti, ai grija de tine cretule.

    RăspundețiȘtergere