sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Unde mergem zilele astea?

"Unde mergem azi?" sau "Unde mergem zilele astea?"...sunt intrebari pe care ni le punem mereu. mai ales in weekend-uri cand vrem sa iesim sa mai uitam de probleme si de stresul din timpul saptamanii. Cum saptamana trecuta in weekend am fost mai mult plecata prin oras, am luat niste reviste pe care le.am rasfoit acum 2 zie si am vazut destule lucruri interesante pe acolo pe care vi le recomand :). In zilele urmatoare vor avea loc expozitii de fotografii, de sticla, de picturi si multe altele si pe cateva o sa vi le scriu acum pentru ca sunt foarte interesante (poate ne intalnim pe acolo pentru ca am de gand sa ma duc si eu):
- 28 noiembrie(expozitie fotografie)- In jurul lumii de Uca Marinescu;
- 30 noiembrie - Ziua Mortilor,expozitie Mexic (sala Irina Nicolau);
- 30 noiembrie - "Prin lume...la vanatoare de eclipse"(fotografie) - Cafepedia, str. Pictor Arthur Verona 2;
- 1 decembrie (fotografie) - "Balerine" de Christian Kostyak (La Scena - Calea Calarasi 55);
- 6 decembrie (fotografie) - "Fluiding Morning" (Athenee Palace Hilton - str. Episcopiei nr. 1);
- 12 decembrie "Modernism in arhitectura" - Muzeul Taranului Roman (sala oaspeti) - kisselef 3;
- 31 decembrie - Povestea unui palat: Cotroceni (bd. Geniului);
- 11 ianuarie - Mihai Topescu (expozitie sticla) - Muzeul National Cotroceni;
- 16 martie - "Boierul" Palady in vizita la Muzeul Cotroceni (pictura);
- 15 noiembrie - 23 decembrie - "Atunci cand desenele imi spun povesti" de Roxana Soare (fotografie);
- 23 noiembrie - 6 decembrie - "Umbre Venetiene" (pictura) - Villa Rodizio;
- "De semne de Floare" - pictura, grafica, decorativa (Galeria Constantin Piliuta - Calea Victoriei 208);
- Muzeul de Geologie - sos. kisselef (10:00 - 18:00);
- Muzeul Municipiului Bucuresti - Bd. I.C. Bratianu 2, Sala I - sala Salonul Rosu (Mi - Dum: 10:00 - 18:00);


Sper sa va placa pe aici si sper sa ne vedem:).Enjoy!

3 comentarii:

  1. Mersi pentru program, de-abia astept sa mergem :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce pot spune, aca vrei mergem...esti invitatul meu ca si alti cititori ai blogului:), mergem...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu de alta, dar tu mi-ai propus sa mergem si mi-ai propus sa le vedem impreuna, deci te astept :)

    RăspundețiȘtergere