duminică, 7 noiembrie 2010

Si eu pe langa Alex...

Ca tot s-a prezentat Alex ar cam fi cazul sa ma prezint si eu nu?...Ce pot spune despre mine?...Pai eu sunt cea de-a doua persoana care se ingrijeste de blog, sunt mai marisoara decat Alex:) am 19 ani si jumatate aproape si daca tot si-a specificat el zodia eu ma mandresc pentru faptul ca sunt leoaica:D. Am ochii verzi cu tente de caprui, sunt satena, micutza foarte micutza avand doar 1.50:)) (de asta porecla mea e pitic, piticot). Sunt o persoana deschisa, vorbesc despre orice deci ma puteti intreba orice, sociabila (imi place sa am multi prieteni), rad foarte mult si Alex va poate confirma asta, razand foarte mult automat imi plac glumele. Imi plac plimbarile oriunde in parc, la bunici, in alt oras, in tara, in alte tari...oriunde, imi place sa fiu mai mult plecata decat sa stau pe acasa:)). Imi plac lucrurile noi si poate de asta sunt si foarte activa si nu stau locului foarte mult, ce mai imi place foarte mult este sa citesc, acum citind "Iti amintesti cum a fost prima oara?"
de Jenny Colgan si abia astept sa va povestesc si voua despre ce este vorba :D. Sunt innebunita de design si fotografie (Deviantart e super tare bravo celor care au creat site-ul asta) si de revistele gen The One. Adooor comediile, sunt singurele filme la care ma pot uita eu pentru ca daca ma uit la ceva horror nu mai dorm cateva nopti ceea ce nu e bine pentru ca mai am si o facultate (ASE-Contabilitate) si un proiect super unde as vrea sa fiu acceptata AIESEC care defapt e o asociatie de studenti. Nici nu stiu ce sa mai spun despre mine...aaa inca un lucru vorbesc foarte muuult si raaad la fel de muuult...cam atat deocamdata despre mine. Cine vrea sa ma cunoasca ma gaseste pe blog sau imi poate cere un id ceva.




P.S. Speram sa va placa blogul si sa reusim sa aducem cat mai multi cititori si sa putem vorbi despre cat mai multe chestii. Daca aveti idei lasati un comment si noi o sa scriem despre ce va interseaza:)
Speram sa ne ridicam la un standard bun si la asteptarile voastre. See ya'

3 comentarii:

  1. descrierea u este mai scurta dekt a lui alex..dar nu conteaza :* esti o scumpaaa pitic :*

    P.S. : o sa va ridicati incet incet :*...eu va sustin :*

    RăspundețiȘtergere
  2. pey alex si povestit viatza cu lux de amanunte eu am zis s nu fac asta:)

    cn vrea s stie cva ma intreaba aici eventual vb in particular:)

    ms de sustinereeee:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere