miercuri, 24 noiembrie 2010

Foto...






Hello again! Alaltaieri in timp ce ma duceam la facultate, am trecut pe la Universitate am vazut niste poze foarte dragute si m-am gandit la voi ca ar trebui sa vedeti astea (ce nu fac eu pentru cititorii blogului). Toata chestia asta cu pozele este intitulata “Simboluri” si este posibila datorita “Salonului national de fotografie turistica”. Aici sunt expuse poze din diferite colturi ale lumii cum ar fi: Romania, Anglia, India, Italia (Venetia) etc. Pozele arata din tarile astea o lume pe care nu o stim noi si cu bune si cu rele, cu lucruri frumoase si lucruri mai putin frumoase, ceva ce nu toti oamenii stiu sau vad pentru ca nu au cum, asta vazand doar cei care locuiesc in tarilea alea sau care stau acolo pentru mai mult timp. Mi se pare extraordinar ca cineva sa expuna poze ca astea din toate tarile lumii eventual pentru ca asa cei care nu au posibilitatea de a pleca din tara pot vedea frumuseti ale lumii prin intermediul pozelor. Chiar daca pozele nu arata chiar ce poti vedea cu ochiul liber si nu te ajuta sa ai aceleasi trairi pe care le poti avea atunci cand esti la fata locului te pot ajuta sa vezi locuri pe care doresti sa le vezi neaparat (dar bugetul nu iti permite).
Cand am vazut pozele pentru prima data, mi-am zis ca trebuie neaparat sa vad pozele si sa vi le arat si voua si ca ar trebui odata si odata sa ajung in locurile din poze pentru ca sunt foarte frumoase si merita vazute, sincer. Va sfatuiesc ca atunci cand aveti ocazia sa va duceti sa vizitati locurile astea si mai ales sa mergeti in lume, sa va distrati, sa vedeti noi locuri , sa cunoasteti oameni noi pentru ca avem multe de invatat de peste tot. Chiar este indicat sa vizitam cat mai mute locuri si sa luam ceva cu noi din fiecare loc (sa mai adaugam ceva la bagajul nostrum de cunostinte).
Deci, duceti-va si uitati-va la poze si dupa haideti sa vizitam cat mai multe locuri frumoase.

Acum o sa va arat cateva poze care mie mi-au placut foarte mult:D.








5 comentarii:

  1. Poate ajungem si noi de-a lungul vietii macar in 2 din locurile astea, chiar merita. Buna postarea, ca intodeauna. Felicitari. Inca o data, mersi ca m-ai adus si pe'aici, daca nu erai tu, logic ca nu treceam pe la Universitate, deci nu vedeam toate astea.

    RăspundețiȘtergere
  2. :P sunt si eu buna la casa omului pentru ceva:). Eu una vreau sa ajung in mai mult de 2 locuri si sper ca se va intampla asta si sper ca abia am 19 ani (sper sa nu se intample ceva rau cu mine Doamne fereste).

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa umplem blog-ul de postari, la cate expozitii o sa mergem saptamanile astea :)) Mersi ca te ocupi de planificari, pe partea asta. Spun 2 locuri pentru ca pe criza asta, de-abia iti ajunge bugetul de pe o zi pe alta xD
    Si normal, daca e de unde, vedem cate putem. O seara cat mai placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari mada...te pricepi :*
    si eu as vrea sa ajung in multe looocuuuriii :x...si poate voi ajunge...nu stii nikiodata ce-ti rezerva viitorul... :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Niciodata nu stii, poate ajungem impreuna. Va multumesc pentru apreciere :*:*:*:x:x:x

    RăspundețiȘtergere