miercuri, 17 noiembrie 2010

Experiente...

Se face aproape o saptamana de la ultima postare ceea ce pentru mine nu e deloc bine...sunt cam lenesa (nu-mi place asta), dar ma revansez eu :D. In saptamana asta am trecut iarasi prin cateva experiente mai placute sau mai putin placute cum ar fi: sa afli niste adevaruri, sa fii putin ranit de pesoane pe care le credeai OK, sa nu se intample tot asa cum ai vrea tu sau cel putin sa nu se intample ceva ce tu iti doresti cu adevarat.
Chiar daca am doar 19 si cateva luni asta nu inseamna ca nu stiu foarte multe (da nu stiu foarte multe pentru ca sunt foarte tinerica :D), chiar am trecut prin ceva experiente de viata care m-au invatat cate ceva (sunt persoane mai mari decat mine care acum m-ar intreba si ce am invatat eu si ar face in asa fel incat sa-mi demonstreze ca nu stiu nimic, dar eu consider ca totusi mai stiu si eu cate ceva) si as vrea sa mai impartasim cate ceva impreuna sau sa va dau un subiect asupra caruia sa reflectati :).
O experienta nu tocmai reusita a fost cea de a ma inscrie pentru a intra intr-o asociatie studenteasca (eu fiind boboaca) si am trecut prin 2 interviuri dupa care a urmat o perioada de inductie, iar aseara (marti 16 noiembrie) am aflat ca nu am reusit sa intru. Asta ar fi trebuit sa fie un moment de tristete pentru mine (am avut o colega care a plans foarte mult pe tema asta pentru ca nu a intrat), dar nu a fost asa, a fost exact invers...bine normal ca am avut un moment de tristete (nu sunt din piatra) :)), dar nu a tinut foarte mult pentru ca ma gandeam ca nu voi fi acceptata din prima si voi mai incerca la anu. Am avut noroc si de niste super colegi care m-au imbarbatat, care mi-au fost alaturi si care mi-au zis sa nu plang pana si mama mi-a spus asta, insa parerea mea ca si a ei este ca in viata trebuie sa stii sa mai si pierzi pentru ca nu intotdeauna toate vor fi roz. Pentru mine asta a fost o super experienta pentru ca am reusit sa cunosc niste oameni minunati cu care vreau sa tin legatura pentru ca avem ce invata unul de la altul.
In toti cei 19 ani am cunoscut multi oameni minunati, unii super tari de la care am invatat cate ceva si eu consider si va sfatuiesc sa pastrati legatura cu persoanele de l care considerati ca aveti de invatat cate ceva si cu care va simtiti minunat pentru ca doar asa evoluam ca persoane, mentalitate, personalitate si multe altele.
Daca sunteti dezamagiti de o persoana asta este nu toti pot fi pe gusturile nostre si poate ca si noi gresim prin anumite lucruri pe care le facem, dar multe persoane intra si ies din viata noastra din anumite motive si nu are rost sa fim tristi, suparati sau demoralizati pentru ca am ajuns la concluzia ca nu merita sa plangem pentru absolut nimeni in afara de familia noastra, iar prietenii adevarati nu ne vor face niciodata sa plangem ba din contra cred ca o sa planga si ei cu noi :).
Ca o mica sau mare concluzie fiti optimisti in viata si cum mi s-a spus si aseara si sunt perfect de acord cu asta: CAND O USA TI SE INCHIDE TI SE DESCHIDE O FEREASTRA SAU O ALTA USA, deci niciodata nu regretati ceea ce se intampla pentru ca toate lucrurile ni se intampla cu un scop, fiti deschisi cu voi si cu persoanele din jur si ganditi-va la ceea ce va place si la ceea ce va doriti pentru voi si sa faceti. Este frumos sa treci prin cat mai multe lucruri si sa cunosti cat mai multi oameni pentru ca suntem diferiti si avem ce invata unii de la altii si am ce sa impartasim unii cu ceilalti.

4 comentarii:

  1. Mare adevar: prietenii adevarati nu te vor face sa plangi niciodata, si nu numai ei, oricine tine la tine si te iubeste cu adevarat iti va fi alaturi si va face tot posibilul pentru binele tau. Imi place postarea, imi place ca ai gandit optimist aseara, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...toti trebuie sa fim mai optimisti...si eu ar trebui sa fiu asa mai mult:) si apropo de asta toti care veti citi postarea azi mi s-a deschis o usa, am sa intru sa vad ce e acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca este o ora destul de inaintata, dupa ce am reflectat asupra acestor randuri si sentimente care ni le-ai impartasit eu consider ca ai avut o atitudine de invidiat...asta este persoana care m-a cucerit...luptatoarea care nu cedeaza si priveste cu optimism viitorul...pt ca USI SE TOT INCHID DE-A LUNGUL VIATII DAR INTR-ADEVAR ALTELE NOI SI POATE CHIAR MAI BUNE SE VOR DESCHIDE...inca ceva d ementionat este ca as fi preferat totusi sa aflu direct de la "SURSA" de asta nu citind aceste lucruri si asa as fi putut sa reactionez...P.S: ne poti impartasi care ar fi acea usa care s-a deschis deja? Si in legatura cu lacrimile cred ca stii deja parerea mea..sau mai e nevoie sa o exprim?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Era vorba despre ceva profesional, dar nu am putut intra pe usa aia dincauza anumitor lucruri...nu era ceva sentimental (cum ai fi vrut)...daca vrei sa afli mai multe vorbim face to face...

    RăspundețiȘtergere