duminică, 28 noiembrie 2010

Iti amintesti cum a fost prima oara?

Va amintiti cum a fost prima oara?(stiti ca in ziua in care m-am prezentat am zis ca imi place sa citesc si citeam "Iti amintesti prima data?")...prima oara cand ati mers la gradinita, la scoala...prima oara cand v-ati indragostit...primul sarut inocent...prima imbratisare...prima strangere de mana?
Cam asa este si titlul unei carti de Jenny Colgan "Iti amintesti cum a fost prima oara?" (este vorba despre cartea de care v-am povestit ca o citesc atunci cand mi-am facut o scurta descriere). In aceasta carte este vorba de o tanara de 32 de ani, din Londra, care are tot ce isi doreste (aproape tot), insa la nunta prietenei ei cele mai bune in momentul in care se taie tortul ea isi doreste sa mai aiba 16 ani. Dupa dorinta pusa, tanara lesina si se trezeste chiar in una din zilele in care are 16 ani, cu o luna inainte de nunta prietenei ei, insa totul ia o intorsatura radicala...liceu, profesori, colegi, alti prieteni, parinti care se cearta, despartire de iubitul din viata reala si multe altele. Cartea este foarte interesanta si tine cititorul in suspans pana la ultima pagina si eu una va recomand si voua sa o cititi, mai ales fetelor pentru ca ne regasim foarte mult in cartea asta si cu bune si cu rele :). Cu ajutorul cartii va puteti aminti cum a fost la voi prima data cand ati facut ceva anume, daca a fost frumos, daca nu a fost frumos si ce ati vrea sa schimbati.
Deci daca vreti sa cititi si nu aveti ce, luati cartea asta si cititi si sunt sigura ca o sa va placa (daca vreti sa o cumparati o gasiti la libraria Humanitas de pe Calea Victoriei aproape de "cartoful infipt in ce o fi:)". Enjoy!:)

9 comentarii:

  1. Ah, si ce frumos a fost prima data...wish I could bring it back.

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde ce sa aduci inapoi, ai grija ce-ti doresti pentru ca in carte la revenire totul se intampla exact pe dos tanara fiind adolescenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. O simpla persoana uitata!1 decembrie 2010 la 21:30

    Cata experienta!!!! Daca ne amintim cum a fost prima data?...Pai a trecut o vesnicie? O intrebare cam firava pt o varsta atat de frageda...Simt ceva regrete si remuscari...Prin viata trecem si cu buine si cu rele...amintirile raman...de preferat este sa fie sortate si le pastram doar pe cele frumoase...Pana atunci mai aveti de exersat si de acumulat ceva experienta....intrebarea asta trebuie sa vina undeva aproape de pensionare...:P

    RăspundețiȘtergere
  4. am o rugaminte data viitoare scrie numele ca sa stiu si eu cine esti/sunteti...cred ca la unele lucruri spuse mai sus te poti gandi si la 20 de ani spre exemplu cum a fost la gradinita...Multumesc pt intelegere!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abtine-te de la comentarii, "o simpla persoana uitata", ii spui Madalinei sa se maturizeze dar tu insuti te porti precum un copilas. Vezi-ti de treburile tale, ai o varsta, de ce stai dupa coada noastra?

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost si un film la fel :x
    bv mada :x

    RăspundețiȘtergere
  7. interesanta carte:D chiar m-ai facut curioasa;)) o sa o citesc si eu:D popici nebuna mea:*:*

    RăspundețiȘtergere