sâmbătă, 6 noiembrie 2010

O descriere...

O sa incerc sa-mi fac o scurta prezentare, desi sunt multe lucruri pe care as putea sa vi le impartasesc. In primul rand, ma numesc Alexandru, un nume adesea intalnit in zilele noastre. Se intampla sa fie si nume de sfant, ma sarbatoresc pe 30 August. O adevarata bucurie, avand in vedere ca nu ma consider o persoana religioasa. Daca va intrebati, am 16 ani ce urmeaza sa-i implinesc peste 2 saptamani, fiind nascut "scorpion pe lumea asta", pe 20 Noiembrie '94. In ciuda varstei mele, am o personalitate dezvoltata si o minte vasta. Imi place deosebit de mult sa ma documentez din cat mai multe surse, sa cunosc detalii din cat mai multe domenii, si-mi place ca persoanele de langa mine sa fie asemenea. Imi place cultura in general, imi place sa aflu informatii noi si sa primesc cat mai multe detalii in aceasta priviinta. Imi place in special cultura Italiana, ma pasioneaza istoria Bisericii Catolice, o gasesc fascinanta din mai multe puncte de vedere, va voi povesti pe parcursul dezvoltarii acestui blog si despre ceea ce ma atrage la acest subiect. Imi place domeniul IT , si tot ce tine de PC, tehnologie si dezvoltare. Sunt impatimit al calculatoarelor, al Internetului, si-l gasesc foarte constructiv si interesant. Ma atrage domeniul Webdesign si planuiesc in viitor mai multe proiecte in acest sens. Sunt fan Photoshop si in ultimele luni chiar am progresat pe tema asta. Imi place Contabilitatea, Organizarea Economica si tot ce tine de economia noastra, fiind elev la Scoala Comerciala Superioara N. Kretzulescu din Bucuresti. 
Ca tot veni vorba de Bucuresti, am sa va povestesc si despre familia mea. Locuiesc in Bucuresti de 8 ani. Desi m-am nascut in Targul Mures, la varsta de 3 ani m-am mutat in Focsani alaturi de bunica mea, parintii mei divortand la momentul respectiv. Mama are un loc de munca stabil in Bucuresti, si o vedeam doar in Weekend-uri. La varsta de 7 ani am hotarat sa ne mutam definitiv in Bucuresti, si am avut noroc sa gasim un apartament cu 3 camere intr-un cartier linistit, Titan. Locuiesc aici impreuna cu bunica si mama mea, duc o viata buna, as putea spune. 
Am sa continui prin a ma descrie si fizic, poate unii dintre voi gasiti asta interesant sau esential. Sunt relativ inalt si bine facut, am 1 metru si 73 de centimetri si o greutate de vreo 75-80 de kilograme (cui ii pasa ca's multe, nu?). Sunt blond-inchis, spre saten si am un par cret de mama focului. Ochii mei sunt verzi-albastri. Cam atat, nimic special. Nu ma consider perfect, nici frumos, dar sunt multumit de mine, asa cum sunt. 
Sunt om, deci pot fi si bun si rau. Incerc din rasputeri sa fiu bun. Sunt o persoana iubitoare si deschisa. Iubesc mult, din toata inima si sincer, urasc sa fac persoane din jurul meu sa sufere. Imi place sa fac persoanele dragi sa se simta bine, sa fie fericite, sa se simta bine in compania mea, eventual sa le placa sa convietuiasca cu mine. Nu imi sta in fire sa urasc, decat daca sunt nevoit sa o fac. 
Ma consider o persoana sincera, directa, sentimentala si foarte sensibila. Imi place sa spun lucrurilor pe nume, spun ce-mi place si ce nu, ce gandesc, ce simt. Nu ascund nimic fata de nimeni, oricat de naspa ar fi lucrul respectiv. Sunt sensibil, pot sa plang daca sunt afectat sentimental, desi sunt baiat si nu prea e in firea baietilor sa planga. 
Imi place ca tot timpul sa am langa mine o persoana de sex feminin. Fetele, respectiv femeile, cum vreti voi sa le spuneti, au o mare importanta pentru mine si le consider cele mai deosebite fiinte existente pe Pamant. "Acea fata" care se incadreaza in preferintele mele si cu care ma simt bine, are parte de tot devotamentul meu, de cele mai bune lucruri si de cel mai bun comportament al meu. Fetele ma inspira, imi dau un motiv sa traiesc, ma fac fericit, ma fac sa zambesc, imi umplu viata cu bucurie si sentimente placute :) 
Concluzionand, am incercat sa fac un rezumat al tuturor lucrurilor ce le-as putea spune despre mine, acum nu-mi vin in minte toate si poate am omis multe sau putine aspecte legate de tema "eu". Veti mai afla pe parcurs alte detalii. Multumesc pentru ca ati citit.

3 comentarii:

  1. wuaii :x ... ce viata...8-| ai trecut prin multe alex...:-< .. t pup si te iubesc si pe tine boss :*
    aveti grija aman2>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am trecut chiar prin multe, si inca trec prin multe, as putea spune. Si eu te iubesc Ioana >:D<
    Avem. Si tu ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. si u s ai grija d tn defapt lasa k participam si noi si avem grija:D

    RăspundețiȘtergere