sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Introducere.


Bun venit. Am luat hotararea de a face acest blog impreuna cu buna mea prietena pe nume Madalina. Ne-am gandit ca acest blog ne va apropia, ca vom cunoaste persoane noi, ca vom dezvolta relatii noi si ca ne vom simti bine alaturi de utilzatorii nostri. Ne-am gandit la acest blog ca la un loc unde sa ne exprimam liberi sentimentele, ideile, gandurile, legate de absolut orice tema, fie ea o bucurie, un eveniment important, un moment greu din viata fiecaruia, dati frau liber imaginatiei si scrieti, impartasiti gandurile voastre. Feel free!

Un comentariu:

  1. Viața mea a fost oribilă și plină de dezamăgire până când am contactat Lord Bubuza prin Whatsapp: +1 505 569 0396. Am fost într-o relație de ani buni cu iubitul meu și avem 3 copii împreună, am trăit fericiți până când iubitul meu a încetat să aibă grijă de mine și copiii noștri, nu va veni acasă zile întregi și dacă mă plâng va spune că mă plâng prea mult. Am continuat așa luni întregi, până într-o zi când mi-a spus că este îndrăgostit de altcineva. Mi s-a rupt inima și am plâns, am alergat la prietenul meu pentru ajutor și ea mi-a spus cum Lord Bubuza a ajutat-o să-și oprească soțul să înșele, așa că l-am contactat imediat pe Lord Bubuza prin Whatsapp: +1 505 569 0396. Îi explic totul. Am făcut exact ceea ce Domnul Bubuza mi-a spus și spre cea mai mare surpriză iubitul meu venind acasă, a căzut în genunchi plângând și implorându-mă să-l iert. Sunteți inima frântă sau aveți nevoie de ajutor? Lordul Bubuza este o soluționare a problemelor. Contactați-l prin WhatsApp: +1 505 569 0396

    RăspundețiȘtergere